مجله ی اینترنتی بهداشت روانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی بهداشت روانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

انواع کامپوزیت دندان

لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟

با توجه به وجود راه های زیادی برای ترمیم و روکش دندان ها و تنوع در این میان، گاهی افراد در میان روش هایی مانند لمینت و کامپوزیت به دلیل شباهت زیاد این دو روش، سردرگم می شوند و به درستی در این رابطه نمی توانند تصمیم بگیرند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به مقایسه کامل میان این دو روش بپردازیم. البته در رابطه با انتخاب هر یک از این روش ها، بهتر است نظر دندانپزشک خود را نیز در نظر داشته باشید. اما مسئله اینجاست که آیا خرید لمینت بهتر است یاخرید کامپوزیت؟ کدام روش استحکام و ماندگاری بیشتری دارد؟ کدام یک مقرون به صرفه تر است؟ کدام یک سریع تر انجام می شود؟ لمینت زیباتر است یا کامپوزیت؟ تفاوت لمینت و کامپوزیت در چیست؟ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.https://b2n.ir/n09628

کدام روش ترمیم دندان ها، لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟

 

لمینت و کامپوزیت دندان کدام بهتر اند

 

در میان راه های زیبا سازی لبخند، ترمیم طرح لبخند و ترمیم دندان ها، لمینت دندان و کامپوزیت دندان، از روش های دیگر رایج تر بوده و در این میان با توجه به استقبال سلبریتی ها و افراد مشهور از این روش ها و شبیه بودن این دو روش به هم، ممکن است در هنگام انتخاب میان این دو، کمی سردرگم شوید و مطمئن نباشید که کدام یک بهتر است. در واقع به طور کلی ونیر دندان برای پوشاندن عیوب و برطرف کردن مشکلات دهان و دندان مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته؛ لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر، تقسیم می‌شود؛ البته هر کدام از این روش ها می‌تواند معایب و مزایای و ظاهری متفاوتی را ایجاد کنند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟ و می‌خواهید مشخصات دقیق هر کدام از این روش ها را بدانید تا بتوانید در نگاه اول تشخیص دهید هر فردی از چه روشی استفاده کرده است، با من تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به طور کامل و صحیح پاسخ خود را دریابید.

 

تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان:

کامپوزیت یکی از روش های پرکاربرد در اصلاح لبخند و ترمیم دندان ها است ؛ در این روش کامپوزیت ونیر ترکیبی از ماده ای به رزین است که ابتدا به شکل خمیر بوده و روی دندان ها قرار می‌گیرند و دندانپزشک آن ها را مطابق با فرم دندان های شما به خوبی فرم داده و بعد از آن با تابش نور، مواد را روی دندان ها سفت کرده و اینگونه باعث ایجاد ظاهری مناسب و یکدست روی دندان ها می‌شود و میتواند باعث از بین رفتن لکه ها و فاصله بین دندان ها شود.https://b2n.ir/n09628

در صورتیکه لمینت دندان از یک لایه نازک از جنس سرامیکی ساخته شده است که همرنگ با دندان های شما است و روی سطح دندان های شما چسبانده می‌شود.با این روش به خوبی می‌توان لکه های و شکستگی های ایجاد شده روی دندان ها پوشش داد و همچنین میتوان فاصله بین دندان ها را پر کرده و اینگونه باعث زیبایی و اصلاح طرح لبخند شما شود.

 

شباهت های لمینت و کامپوزیت:

هر دو روش به شما دندان های صاف و یکدست و مرتبی را هدیه خواهد داد به طوری که می‌تواند بسیار در ظاهر و زیبایی شما تاثیر گذارد و باعث بالارفتن اعتماد بنفس شما گردد. توجه داشته باشید که در هر دوی این روش ها اگر دندان های شما نیاز به رفع مشکلاتی مانند؛ جرم گیری، پر کردن و یا عصب کشی داشته باشد، باید ابتدا این موارد رفع شوند تا بتوانید از هر یک از روش ها برای ترمیم دندان های خود استفاده نمایید.https://pishrodent.com/shop/charisma-diamond-composite/

 

مقایسه کامپوزیت و لمینت به عنوان دو روش رایج ترمیم دندان ها

 

مقایسه کامپوزیت و لمینت به لحاظ زیبایی و استحکام

 

مقاومت کامپوزیت بیشتر است یا لمینت؟

 اگر به دنبال روشی برای ترمیم دندان هاخود هستید که در عین زیبایی مقاوم بوده و برای شما کارایی مناسب را داشته باشد، باید از بین روکش های کامپوزیت و لمینت، کامپوزیت را انتخاب نمایید. در واقع مقاومت مواد بکار رفته در کامپوزیت بیشتر از لمینت است و میتواند دوام بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.https://pishrodent.com/shop/saremco-composite/

قیمت لمینت دندان بیشتر است، یا کامپوزیت دندان؟

 لمینت روش ترمیمی با هزینه بالاتری است و در واقع به دلیل ساخته شدن آنها در لابراتوار ها باعث شده است که هزینه بالاتری به همراه داشته باشد در صورتیکه کامپوزیت ها به صورت ماده ای خمیری شکل است روی دندان ها قرار گرفته و بعد از آن دندانپزشک شما، آن را فرم دهی میکند. شما می توانید قیمت لمینت و قیمت کامپوزیت دندان را مشاهده نمایید.

مقایسه تعداد جلسات لازم برای مراجعه به دندانپزشک در لمینت و کامپوزیت دندان

کامپوزیت ها میتوانند بسیار سریع تر و راحت تر از لمینت روی دندان ها قرار گیرد، به گونه ای که در همان یک جلسه می‌توانید نصب و ترمیم دندان های خود را به انجام برسانید، در صورتیکه لمینت دو تا چند جلسه نیاز دارد که به دندانپزشکی مراجعه کنید؛ در جلسه اول برای لمینت دندان ها، از دندان های شما قالب گیری می‌شود و این قالب ها به لابراتوار ارسال میشود تا لمینت شما آماده گردد و سپس بعد از آن برای جلسه دوم باید به دندانپزشکی مراجعه نمایید تا لمینت به صورت موقت روی دندان های شما قرار گیرند و در جلسات بعدی در صورتیکه با فرم لمینت دندان خود مشکلی نداشته باشید؛ در آخرین مرحله این لمینت ها ثابت میشوند و بعد از گذاشتن آن شما باید به صورت دوره ای برای پولیش و اصلاحات مورد نیاز به دندانپزشک خود مراجعه نمایید. در صورتیکه اگر از کامپوزیت استفاده کنید، هیچ یک از این مراجعات را نخواهید داشت و همانطور که گفته شد، تمامی اقدامات مربوط به کامپوزیت در یک جلسه قابل اجرا میباشد.

https://pishrodent.com/shop/ips-empress-direct/

تغییر رنگ در کامپوزیت بیشتر است یا لمینت؟

به طور حتم در ابتدای بکارگیری هر یک از روش های ترمیم دندان ها، شما رضایت کامل از رنگ و نوع فرم دندان های خود داشته باشید، اما با گذشت زمان امکان تغییر رنگ در کامپوزیت ها بیشتر بوده و سریع تر دچار تغییرات رنگی خواهند شد و اگر به خوبی از آن ها مراقبت نکنید، ممکن است خیلی سریع ظاهر زیبا و رنگ سفید خود را از دست بدهند. در صورتیکه در لمینت ها به دلیل جنس سرامیکی آن ها، تغییر رنگی مشاهده نخواهید کرد و در صورت مراقبت درست از آن ها می‌توانید همیشه رنگ و ظاهر اولیه آن ها را داشته باشید.

پین داخل حاچ تری جت چیست؟


ین داخل حاچ تری جت مجموعه ای از ابزارهای لازم برای دندانپزشکی است که به صورت حرفه ای در آن ها استفاده می شود. بدون این مجموعه حرفه ای نمی توان کارهای مربوط به جراحی دندان و لثه را انجام داد.استفاده از این ابزار سبب می شود که شما بهتر بتوانید خدمات مربوط به جراحی های دهان و دندان را دریافت کنید. پین داخل حاچ تری جت، در واقع مجموعه متشکل از چند عدد مشخص پین و دریل مخصوص جراحی و یک عدد هندل که به صورت مجموعه ای کامل به شما ارائه می شود. تمامی این ابزارهای یاد شده در پین داخل حاچ تری جت، هر کدام کاربردهای خاص خود را دارا بوده و نیاز شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

پین داخل عاج تری جت

کاربرد پین داخل حاچ تری جت


ابزارهایی که به آن اشاره کردیم، دارای تناسب کامل بین اجزای خود بوده و مثل اعضای بدن انسان قادر به همکاری با هم دیگر می باشند. این همکاری در جهت پیشبرد اهداف بوده و آینده بسیار درخشانی را برای شما رقم خواهد زد. اگر همکاری پین داخل حاچ تری جت، واقعی نباشد، مشکلات زیادی ممکن است در مسیر عمل های مهم جراحی پیش بیاید. استفاده از پین داخل حاچ تری جت، همیشه بهترین راه نیست اما قطعا می توان یکی از راه های خوبی برای برطرف کردن مشکل دندان های پوسیده باشد. دندان هایی که در منطقه کوری قرار گرفته اند، درمان های سخت تری را نیاز دارند و خرید پین تری جت، می تواند درمان مناسبی برای آن ها باشد.

نحوه استفاده از پین داخل حاچ تری جت


استفاده از هر ابزاری قانون های خاص خود و روش خاصی برای استفاده دارد. شما برای استفاده از این پین باید دستورالعمل زیر را دنبال نمایید.

در ابتدا لازم است که دریل را در مکان مناسب قرار داده و پس از استفاده سطحی از آن، سریع برای برداشتن آن اقدام کنید. دریل نباید به مدت طولانی بر روی محل آسیب دیده دندان قرار گیرد، در غیر این صورت مشکلات دندان را بیشتر خواهد کرد.

مرحله بعدی مربوط به قرار دادن پین است، لازم که شما در این مرحله پین را با زاویه ای مخالف در مکان مربوطه قرار دهید. باید پین را با ماکزیمم سرعت 750 دور در دقیقه بچرخانید. می توانید در صورت دارا بودن هندل، این بخش را با هندل آبی انجام دهید.

مرحله بعد مربوطه به چفت شدن پین ها است که این مرحله به صورت اتوماتیک انجام می شود. باید در این مرحله به همخوانی پین ها توجه کافی داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است که مشکلات جدی در این بخش ایجاد شود.

کدام روکش ظاهری زیباتر و طبیعی تر دارد؟

 اگر به دنبال ظاهر طبیعی تر در ترمیم دندان هاخود هستید،لمینت ها گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود و در کل می‌توانند ظاهری بهتر و نزدیک به دندان های طبیعی برای شما داشته باشند.

مقایسه قابلیت برگشت در لمینت و کامپوزیت دندان

 توجه داشته باشید که در لمینت، دندان های طبیعی شما تراشیده خواهند شد و همین موضوع باعث میشود که لمینت ها یک روش ترمیمی بدون برگشت باشند، در صورتیکه کامپوزیت ها اینگونه نیستند و می‌توانند روی دندانهای طبیعی قرار بگیرند و در صورت نارضایتی بیمار این روش قابل برگشت است.

بیشتر بخوانید >> خرید تجهیزات استوک دندان پزشکی

برداشتن لمینت دندان (ریمو کردن کامپوزیت)

از آنجایی که در بسیاری از موارد کامپوزیت ونیر دندان ها بدون تراش بافت دندان ها صورت میگیرد، تصور عموم بر این است که برداشتن کامپوزیت دندان توسط یک دندانپزشک مجرب به همان راحتی است که بر روی دندان قرار داده میشود. درحالی که بعد از برداشتن کامپوزیت ها به دلیل نفوذ باندینگ سیستم به داخل تگ های مینایی دندان به شفافیت و براقی قبل از ترمیم نخواهد بود.

کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟ کدام روش لمینت دندان بهتر است؟

بهترین نوع لمینت چیست؟ کامپوزیت ونیر یا لمینت سرامیکی؟ در پاسخ به این سوالات باید به این نکته اشاره کرد که مکانیسم کلی هر دو ترمیم باندینگ دندان است یعنی یک ماده ای به نسج دندان میچسبد. علاوه بر آن هر دو روش، از روشهای خوب و به روز دنیاست. بسته به شرایط اکلوژن، میزان ترمیم های قدیمی دندان ها ، فرم فک و صورت و لب های بیمار و فرم لبخند فرد ، ممکن است یکی از این روش ها به عنوان روش برتر توسط دندان پزشک زیبایی شما پیشنهاد شود.

سیستم رادیوگرافی فسفر پلیت چیست؟

سیستم رادیوگرافی مبتنی بر سنسور هنوز هم نوع غالب رادیوگرافی های دیجیتال موجود در بازار دندانپزشکی است.ولی در طول چند سال اخیر نوع دیگری از رادیوگرافی دیجیتال با نام فسفر پلیت جایگاه ویژه ای در دندانپزشکی پیدا کرده است.اکنون برندهای مختلفی از خرید فسفر پلیت دست دوم  در بازار وجود دارد.

 

 

برای دندانپزشکان و نیز برای کاربران، کار با فسفر پلیت بسیار ساده تر از سیستم های مبتنی بر سنسور است.پلیت ها اغلب نازک تر از فیلم هستند و می توانند در هولدرهای کیت RINN موجود استفاده شوند.فرایند گرفتن عکس بسیار شبیه فیلم است: دستیار تصویری در یک پلیت می گیرد.برخلاف سنسورها هیچ گونه سیم یا کابلی که باید در طول زمان تصویربرداری استفاده شود،وجود ندارد.بعد از گرفتن عکس،پلیت ها را به یک دستگاه که در واقع یک پردازشگر است،منتقل می کنند.در حقیقت این پردازشگر یک اسکنر لیزری است.بسته به نوع سیستم ، پلیت ها را درون یک شکاف یا روی یک درام قرار می دهند و سپس دستگاه شروع به کار می کند.هنگامی که تصاویر ظاهر می شوند،می توان به آسانی آنها را با کلیک کردن و کشیدن در نرم افزار به جای مناسبی در قالب منتقل کرد.اگرچه این مراحل از تصویر فوری سنسورها آهسته تر است،اما کل مدت زمان کار با فسفر پلیت بسیار سریعتر از روش های قدیمی است.

 

 

کامپوزیت بهتر است یا روکش دندان؟ فرق لمینت و روکش دندان

کامپوزیت، یکی از انواع لمینت ونیر است. لمینت ها لایه ای نازک هستند که بر روی سطح بیرونی (لبیال) دندان ها قرار میگیرند و معمولا کامپوزیت ها نیازی به تراش دندان ندارند. اما روکش دندان به صورت یک کلاهک روی کل دندان قرار میگیرد و جهت تهیه ی فضای کافی برای این کلاهک، باید دور تا دور تاج دندان به اندازه ی یک و نیم تا دو میلیمتر بسته به نوع روکش دندان مورد استفاده تراش داده شود و این میزان تراش و نوع پوشاندن دندان فرق لمینت دندان با روکش دندان است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی روکش دندان به مقاله ی مربوطه در زمینه ی روکش دندان برای زیبایی مراجعه فرمایید.


بهترین مارک کامپوزیت ونیر دندان چیست؟

ژاپن، آلمان و آمریکا، سه کشور معتبر در زمیینه ی تولید کامپوزیت های دندانی هستند. ممکن قیمت خرید این کامپوزیت ها متفاوت باشند اما به لحاظ کیفی نمیتوان تفاوت زیادی بین آنها قائل شد. معمولا انتخاب ما بر اساس نوع رنگ مورد نظر و شرایط دندان های مراجعه کنندگانمان است. باید اشاره کنم که همه ی این برندهای کامپوزیتی در مرکز دندانپزشکی دکتر سپهریان موجود هستند.

رنگ بندی کامپوزیت دندانی و سفیدترین رنگ کامپوزیت دندان

رنگ بندی کامپوزیت ها در برند های مختلف کامپوزیتی متفاوت است . رنگ کامپوزیت دندان a1 و رنگ دندان b1 در رنج سفید نرمال قرار ارند. سفید ترین رنگ کامپوزیت دندان به رنگ های بلیچ معروف هستند که در برند های مختلف نام های گوناگونی مثل bw , bll , sw , sb  و ... دارند.

انتخاب رنگ کامپوزیت بر اساس رنگ پوست بیمار، رنگ دندان زیرین و تعداد دندان هایی که در طرح درمان طراحی لبخند و خواسته ی مراجعه کننده انجام میپزد. لازم به ذکر است بهترین رنگ کامپوزیت دندان ، بهترین رنگی است که پزشک و مراجعه کننده با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا بر روی آن توافق نظر دارند نه سفید ترین رنگ موجود

https://pishrodent.com/shop/bleaching-white-smile/

پودر آمالگام آریستالوی

دسته: مواد مصرفی

برچسب: پودر آمالگام, پودر آمالگام سینالوکس, خرید آمالگام, فروش پودر آمالگام, قیمت آمالگام پودری, قیمت پودر آمالگام

توضیحات

نظرات (0)

توضیحات

پودر آمالگام آریستالوی

خرید پودر آمالگام آریستالوی شامل ماده ای فلزی است که با جیوه ترکیب می شود و بعنوان ماده پرکننده برای درمان پوسیدگی های دندان به کار می رود.

این محصول ساخت کشور انگلستان و محصول کمپانی Cookson است  و در بسته بندی های 50 گرمی مناسب جهت ترمیم دندانهای خلفی تحت فشار است .


ترکیبات :

بدون فاز گاما 2

45٪ نقره

24٪ مس

31٪ قلع

دانه ریز

تراش تراش

 مخلوط کروی

مزایا :

سهولت در پخش شوندگی با دانه های کوچک و یک دست آسیاب شده

سازگاری بسیار عالی در ترمیم در حاشیه های دندان

بدون نیاز به صیقل دادن ، restoraon با سوزاندن قبل از کنده کاری تقویت می شود

اصلاح صاف برش خورده که باعث می شود به نتیجه دلخواه در ترمیم برسید

عدم انسداد ، آگلومرهون یا عدم تعادل شیمیایی

در هر دو نوع آمالگاماتور سرعت بالا و پایین قابل استفاده می باشد

خزش استاتیک بسیار کم است

نکاتی راجع به استفاده :

بسته به نوع دستگاه مورد استفاده ، میانگین مدت زمان میکسینگ ۷ تا ۱۵ ثانیه است.

اگر آمالگام تمام شده به داخل کپسول بچسبد ، خیلی طولانی مخلوط شده است یا سرعت خیلی زیاد است.

اگر آمالگام تمام شده خشک است ، باید زمان اختلاط یا سرعت دستگاه افزایش یابد.

آمالگام به طور صحیح مخلوط یکنواختی یکنواخت صاف را نشان می دهد.

همچنین با دستورالعمل های سازندگان دستگاه همراه باشید.

هشدارها :

استفاده از پودر آمالگام آریستالوی در شرایطی که پزشک تشخیص دهد برای بیمار نامناسب است توصیه نمی شود.

استفاده از پرشدن آمالگام در بیمارانی که به جیوه حساس هستند ، توصیه نمی شود.

از استفاده از آمالگام دندان در کودکان زیر شش سال خودداری کنید.

در خانم هایی که باردار یا شیرده هستند ، تهیه و یا پر کردن آمالگام دندان توصیه نمی شود.

از تماس بین آمالگام دندان و سایر ترمیم های فلزی موجود خودداری کنید.

 

موارد عدم استفاده ( کنتراندیکاسیونها) استفاده از ونیر کامپوزیتی

  • افراد با سایش شدید
  • افراد با عادات دهانی مثل دندان قروچه 
  • بهداشت دهانی ضعیف
  • بهم ریختگیهای دندانی شدید

مراحل کامپوزیت دندان (کامپوزیت ونیر چگونه انجام میشود)

  • قبل از انجام لمینت دندان آنچه که اولویت انجام در هر نوع درمان زیبایی دندانپزشکی است، داشتن یک بهداشت دهانی ایده آل است. هر نوع جرم، پلاک ویا بیماری پریو دنتال باید قبلا برطرف شود.
  • بعضا برای نمایش دادن فرم نهایی لبخند فرد یک مدل موقت کامپوزیتی روی دندانهای فرد فرم داده میشود و در صورت راضی بودن او درمان انجام میپذیرد.
  • انتخاب رنگ دندان با توجه به خواست مراجعه کننده . در این مرحله با مشورت دندانپزشک زیبایی ، رنگ لمینیت مورد نظر برای دندانهای فرد انتخاب میشود. لازم به ذکر است ،اگر مراجعه کننده بخواهد رنگ دندانهای روشنتری داشته باشد ، بعضا انجام بلیچینگ ( سفید کردن دندان) قبل از انجام ونیر دندان توصیه میشود.
  • ایزوله کردن دندانها و اسید زدن و شستن آنها. سپس دندانها کاملا خشک شده و با استفاده از انوع مخصوص کامپوزیت دندان انجام ونیر ،موسوم به « کامپوزیتهای زیبایی » ، دندانپزشک شروع به فرم دادن یک لبخند زیبا میشود.

مراحل کامپوزیت دندان

  • پولیش دندان بعد از کامپوزیت :  معمولا در یک جلسه تنظیم شده دیگر، پالیش کردن و تکمیل ونیر کامپوزیتی ، انجام میپذیرد.
  • آنچه یک دندانپزشک زیبایی ماهر  در نظر میگیرد پر هیز از over contour دندان و توجه به طبیعت شستشوی فیزیولوژیک  لثه بعد از درمان است.

مزایا و معایب لمینت دندان با استفاده از کامپوزیت دندان

مزایای کامپوزیت ونیر

  • تراش کمتر بافت دندان در هنگام لمینت دندون و یا حتی در بسیاری ازموارد عدم تراش دندان از مزایای  ونیر کامپوزیت دندان است.
  • در این روش لمینیت انجام درمان در جلسات کمتر (معمولا یک جلسه ) انجام میپذیرد.
  • اصلاح پریدگی یا شکستگی ونیر با هزینه پایینتر : بعد از فرم دادن کامپوزیت دندان ، میتوان اصلاحات مورد نظر فرد را با توجه به نظر شخص او انجام داد.
  • انجام این روش لامینت دندان قیمت پایین تری دارد: قیمت کامپوزیت دندان معمولا بسیار مناسبتر و با توجه به نوع کامپوزیت دندان مورد استفاده ، زمان صرف شده و بعضا منطقه انجام درمان قیمت لمینت هر دندان  از 350 هزار تومان تا دو میلیون تومان متفاوت است.

معایب کامپوزیت دندان

  • رنگ پذیری بالاتر: احتمال تغییر رنگ بیشتر در ونیرهای کامپوزیتی 
  • شکست نور متفاوت تر از دندان و به همین علت کمی ظاهر مصنوعی تری می یابد.
  • بعلت تجمع راحت تر پلاک دندانی روی کامپوزیت دندان، احتمال التهاب لثه کمی بیشتر هست.

 

نکته: یکی از کاربردهای لمینت، سفید کردن دندان است. برای آشنایی با روش دیگر سفید کردن دندان ها ( خرید بلیچینگ وایت اسمایل  دندان) به مقاله مربوطه مراجعه کنید. همچنین میتوانید نمونه عکس کامپوزیت دندان و لمینت سرامیکی انجام شده توسط دکتر سپهریان را در قسمت گالری تصاویر طراحی لبخند مشاهده نمایید و سوالات پرسیده شده در این زمینه را در صفحه پرسش و پاسخ مربوط به طراحی لبخند دنبال کنید.

بلیچینگ دندان چیست؟

تفاوت بلیچینگ و کامپوزیت دندان به روشی که برای زیبایی دندان انتخاب می‌شود مربوط است. بلیچینگ یک روش سفید کردن دندان است و کار دیگری برای دندان انجام نمی‌دهد. در واقع بلیچینگ تنها در زیبایی ظاهری و تغییر رنگ آن مؤثر است. در این روش ماده سفیدکننده دندان را روی دندان‌ها قرار داده و با استفاده از نور لیزر، مواد داخل آن را برای تغییر رنگ دندان‌ها فعال می‌کنند.

کامپوزیت دندان

با این روش که در مطب پزشک انجام می‌شود، دندان‌ها حدود ۵-۶ درجه روشن‌تر می‌شوند. روش دیگری برای خرید  بلیچینگ نیز وجود دارد که در خانه انجام می‌شود و می‌توانید دندان‌های خود را در خانه سفید و روشن کنید

معرفی ترالی دندانپزشکی ۴ کشو

ترالی واحد متحرکی است که به حمل تجهیزات بیمارستان، دندانپزشکی و حمل دارو در بیمارستان ها و کلینیک های دندانپزشکی میپردازد.

خرید ترالی دندان پزشکی  جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستان و دندانپزشکی است. کاربرد اصلی ترالی در حمل داروها و تجهیزات پزشکی است که از قبل آماده است، تا در زمان مورد نیاز بتوانند آن را سریع در اختیار اورژانس یا دندانپزشک قرار دهند.

ترالی دندانپزشکی 4 کشو

سایت پیشرودنت به صورت تخصصی در حوضه ساخت و طراحی کابینت و ترالی دندانپزشکی مشغول به فعالیت است.جنس این ترالی ها از بهترین مواد موجود در بازار تهیه شده و با افتخار توانسته‌ایم این محصول را در تیراژ بالا صادر و به فروش برسانیم .